top of page

מגשי אירוח – עשו זאת בעצמכם

אין ספק שיש הרבה מאוד אירועים שבהם נרצה להגיש אוכל לאורחים שלכם, בין אם מדובר על אירוע עסקי, אירוע של קידום מכירות או אפילו ישיבה חשובה. לכן ברור מדוע תמיד מי שמארגן את האירוע או את המפגש חושב, בין היתר, על האוכל שאותו ניתן יהיה להגיש. אם חשבתם לרגע שאתם תמיד חייבים להזמין את שף בן פישמן כדי שיכין לכם מגשי אירוח מסוגים שונים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אומנם מדובר על שף משכמו ומעלה, אך בתחום של מגשי אירוח יש גם כמה דברים שתוכלו לעשות לבד. להכין מגשי אירוח זה גם יכול להיות בילוי בפני עצמו, אז למה שלא תנסו זאת? כל שעליכם לעשות הוא, לפני הכול, לדעת כמה אורחים עתידים להגיע לחגיגה שלכם ובהתאם לכך יהיה לכם קל יותר להתחיל להכין את המגשים השונים.

גיוון הוא שם המשחק

אם יש דבר שחשוב להקפיד עליו כאשר רוצים להכין מגשי אירוח, זו שאלת הגיוון. כלומר, סביר להניח שבין האורחים שלכם יהיו גם אנשים צמחונים שלא אוכלים בשר, מה שאומר שכדאי גם להכין מגשים עם אוכל צמחוני. בנוסף לכך, אם אתם יכולים להכין מגשי אירוח שיהיו גם יפים, טעימים ומושכים את העין, אז למה לא? כדאי לשלב ירקות, פירות, לחמים מסוגים שונים, דגים מעושנים ועוד פרודוקטים אחרים שיכולים למצוא חן בעיני המוזמנים שלכם ואתם תראו שהם לא יפסיקו לאכול בחגיגה. בנוסף לכל אלה, מאדם כמו שף בן פישמן תוכלו לקבל עוד טיפים להכנת מגשי האירוח שלכם, אז למה שלא תדברו איתו עוד היום ותקבלו רעיונות?

המשמעות של עיצוב מגשי האירוח

לבסוף, עוד נקודה שאנחנו מאוד ממליצים לכם לשים לב אליה, זו השאלה עד כמה מגשי האירוח שלכם גם יפים. העניין הוא שהאורחים שלכם בוודאי יאכלו, לפני הכול, עם העיניים, כי זה בדיוק מה שגם אתם עושים. כלומר, כשמנה יוצאת ומגישים לנו אותה, בין אם זה באירוע ובין אם זה במסעדה, אנחנו קודם כל מתבוננים בה ובודקים האם היא באמת נראית מזמינה ומעוררת תיאבון. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם האורחים שלכם יעשו את זה ולכן עליכם להשקיע בעיצוב מגשי האירוח. זה אומר שצריך לדאוג לשילובי צבעים וכדאי גם לעצב את המנות הקטנות על המגש בצורה יפה. בנוסף לכך, גם הבופה שעליו יונחו כל המגשים צריך להיות יפה ומזמין כי זה חלק מכל העניין. אתם תראו שאם תדאגו לכך שיהיה שילוב בין מגשים יפים, טעימים ומעוצבים הרי שהאירוע כולו יהיה מוצלח, אז למה לא? נסו לשלב במגשי האירוח שלכם את כל אבות המזון וכך תוכלו להיות בטוחים שגם מבחינת בריאות האוכל יהיה מוצלח ביותר עבור כל המשתתפים.


RECENT POSTS
SEARCH BY TAGS
No tags yet.
ARCHIVE
bottom of page